zoomable

Motoferastrau Efco MT3700

DATE TEHNICE

Putere: 2.2 HP /8500rot/min.

Capacitate cilindrica: 35.2 cmc

Diametrul pistonului: 38 mm

Cuplul motor max. 2.25 Nm/6000 rot/min.

Turatie max. 12600 rot/min.

Consum de combustibil: 0.7 L/h

Sina de ghidaj: 35 cm / 14"

Pasul lantului: 3/8" x 1.3 mm

Pompa de ulei: cu debit fix / debit "0"la relanti

Capacitatea rezervorului de ulei: 0.22 l

Capacitatea rezervorului de combustibil: 0.32 l

Greutate: 4.1 kg.

799 Lei
Pret cu TVA inclus

Descrierea produsului

CARACTERISTICI TEHNICE

Efco MT 3700 (Euro2) este "Fratele mai mic" al modelului  Efco MT 4100. Este ideal pentru lucrari de dulgherie, curatare de crengi,  taieri de arbori de dimensiuni mici si medii, in constructii, la ridicari de acoperisuri. Are o structura compacta, robusta, rezistenta la socuri mecanice si este usor de manevrat. Noul model Euro 2 este inzestrat cu toba catalitica si piston cu 2 segmenti,  determinand cresterea performantelor si a durabilitatii. Toba de esapament este dublu izolata termic fata de rezervorul de ulei. Pompa de ulei este din aluminiu si are debit fix, iar la relanti nu pompeaza uleiul la lant, realizand o economie in acest sens. Filtrul de aer este din nylon, se spala usor, se poate refolosi de multe ori si are o suprafata de filtrare mare, marind intervalul dintre revizii. Prin indepartarea rapida a capacului filtrului de aer, se simplifica inspectarea bujiei, a carburatorului si a filtrului de aer. Are cinci amortizoare de vibratii, trei de otel si doua de cauciuc, facand extrem de placuta utilizarea motoferastraului. Este similar cu Oleo-Mac GS370 (Euro2)

BONUS VIVALDI

Pila + Maner pila + 0.5 l Ulei amestec + Lant

SFATUL NOSTRU

Puterea onorabila de 2.2 CP, structura compacta, greutatea redusa si amortizarea eficienta a vibratiilor recomanda acest model constructorilor de case si acoperisuri .Pretul este extrem de avantajos in raport cu calitatea fabricatiei, ergonomia si puterea. Are o durata de viata foarte mare, iar piesele de schimb au in general un pret mic.Avand intinzator de lant clasic, cu surubul intinzator plasat intre ghiara de doborare si sina de ghidaj, trebuie acordata o atentie marita fixarii sinei astfel incat pintenul intinzatorului sa intre in locasul sinei de ghidaj. Altfel, exista riscul deteriorarii filetului buloanelor din carter.Avand toba cu catalizator, dupa pornirea la rece, trebuie sa lasam ferastraul sa functioneze in relant cateva zeci de secunde, dupa care putem accelera de cateva ori in gol si "ne punem la treaba".

Ce spun cumparatorii?

Adauga un review