zoomable

Motocoasa Efco 8460

BONUS VIVALDI:  20m fir trimmer + 0.5L ulei amestec + 1 tub vaselina grafitata 125g.                   

Date tehnice:

Producator Emak S.p.A.-Italy

Capacitate cilindrica: 45.7 cmc

Diametrul pistonului: 42 mm

Putere:  2. 5 CP/7500 rot/min.

Cuplul motor max.:  2.40 Nm/5700 rot/min.

Turatia maxima:  11800 rot/min.

Consum combustibil:  Max.1.1 L/h.

Capacitate rezervor combustibil: 1.5 L

Dotare standard: Cap cu fir + Cutit iarba+ Ham profesional

Diametrul tubului: 32 mm

Lungimea tubului :1450 mm

Transmisie: Tija de otel de 8 mm.

Ambreiaj:  profesional cu ferodou

Greutate (fara accesoriu de taiere):  8 Kg

Este similar cu Oleo-Mac 746

1,880 Lei
Pret cu TVA inclus

Descrierea produsului

 Caracteristici tehnice:

Motocoasa Efco 8460 este un utilaj profesional foarte robust, puternic, asigurand taierea ierbii, a tufisurilor si a arboretului, fiind util deopotriva la cosit si la defrisat. Acesta porneste chiar si cu socul inchis, iar deschiderea socului se face prin actionarea parghiei de acceleratie. Aceasta facilitate simplifica operatia de pornire si evita inecarea motorului. Carterul de magneziu, pistonul cu doi segmenti , aprinderea digitala cu avans variabil si cuplu motor maxim incepand de la 5700 rot/min, sunt doar cateva caracteristici care plaseaza Efco 8460 in catogoria motocoaselor cu adevarat profesionale. Pompa de amorsare (primerul) prin actionare reimprospateaza benzina din carburator si impreuna cu valva de decompresie a cilindrului usureaza pornirea la rece si menajeaza demarorul. Transmisia la angrenajul unghiular se face printr-o tija de otel de diametru 8 mm, care este ghidata de 6 bucse de bronz grafitat cu autolubrefiere. Rezervorul de benzina de 1.5 litri este separat de carter, evitandu-se astfel supraincalzirea combustibilului si asigura o functionare indelungata. Noul sistem de aerisire a rezervorului de combustibil nu intra in contact cu benzina, eliminandu-se posibilitatea scurgerii benzinei din rezervor . Sistemul de antivibratie, ghidonul ergonomic si hamul profesional asigura confortul la utilizare prelungita, minimalizand efortul operatorului .Filtrul de aer are suprafata mare de filtrare si asigura o filtrare foarte eficienta a aerului. Ambreiajul masiv cu ferodo asigura o transmisie eficienta a cuplului motor catre angrenajul unghiular. La livrare este dotat cu ham profesional, cap cu fir si cutit cu trei brate pentru iarba si tufisuri. 

SFATUL NOSTRU:  Acest utilaj este proiectat pentru uz intensiv.  Fiecare detaliu constructiv este bine studiat pentru ergonomie si rezistenta in timp. Pretul redus, calitatea deosebita si puterea mare, fac din acest produs o optiune greu de egalat. Fiind extrem de robust, nu necesita in timp piese de schimb peste masura. Piesele de schimb si consumabilele sunt la un pret extrem de avantajos clientului final. Il recomandam in special pentru curatiri de-a lungul soselelor, pentru eliminarea tufisurilor si pentru curatire forestiera. Daca se doreste o motocoasa numai pentru iarba, modelele mai usoare de la Efco si Oleo-Mac sunt mai potrivite. In  uz intensiv, recomandam un control mai des al aripioarelor de racire ale cilindrului. Acestea se pot obtura cu paie, praf si resturi vegetale rezultate in urma taierii, iar racirea cilindrului nu se mai desfasoara corespunzator, crescand astfel riscul de gripare a pistonului. Fiind un utilaj puternic este bine de evitat lovirea cu cutitul in miscare a unor obstacole tari : borduri, pietre mari, trunchiuri groase, elemente din fier, etc. Daca totusi se intampla acest incident, carcasa de ambreiaj fiind contruita in asa fel incat sa se foarfece la impact puternic,motorul pierde contactul cu sistemul de transmisie,  protejand astfel  angrenajul ungiular si ambielajul. Deci, daca dupa impact, cutitul nu se mai roteste, nu insistati cu acceleratia si schimbati carcasa de ambreiaj. De asemenea sa va asigurati ca discul taietor este de marime potrivita (discurile/cutitele  prea mici pot duce la supraturarea motorului) si sa nu fie descentrat si lovit. Un cutit descentrat induce o vibratie atat de mare incat se poate rupe tubul de transmisie, se distruge carcasa de ambreiaj, se pot slabi suruburile de prindere si nu in ultimul rand se uzeaza prematur motorul si angrenajul unghiular. Este bine sa aveti in dotare mai multe tipuri de cutite si discuri pentru a va adapta conditiilor impuse de teren. Pentru acest produs de exceptie, pretul in raport cu performantele si calitatea este extrem de avantajos.

Ce spun cumparatorii?

Adauga un review